Veilig aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eefje Brouwer - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eefje Brouwer - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eefje

21 September 2007 | Thailand, Bangkok

Lieve vrienden en familie,

Ik ben veilig aangekomen in Bangkok en heb op het vliegveld al een kamergenoot gevonden!!! Een Duits meisje genaamd Johanna (goed he). Ben dus niet meer zo alleen en heb de volgende date al over een uurtje met het vriendinnetje van Stef.

Ik zal proberen om mijn avonturen een beetje bij te houden en let aub niet op mijn spellingsfouten.

Dikke kus,

ps: Mis jullie nu al

• 21 September 2007 - 11:30

Myke:

ha fijn!! dat gaat al helemaal soepel.
    Lekker warm zeker? kus

• 23 September 2007 - 19:08

Jess:

Nou, het socializen gaat je al meteen goed af! Zit je in je oude vetroude GH-je? Wel nog even gaan fietsen he, is echt super gaaf. Ik ben heel benieuwd naar alle verhalen. Geniet ervan! XX

• 23 September 2007 - 21:31

Iris:

lekker hoor eef!en..nog iemand met 1 been tegen gekomen die graag met je uit wilde;-)geniet meis!x

• 23 September 2007 - 21:53

Brigitte:

Hi Eef, fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen en dat je gelijk mensen ontmoet! Niet druk maken om mogelijke spelfouten hoor, dat interesseert iedereen nog minder dan niets lijkt mij, want het is gewoon super om te horen hoe het met je gaat! Geniet ervan!
    kus Brie

• 24 September 2007 - 07:00

Linde:

He Eef,

Gelukkig veilig aangekomen, had ook niet anders verwacht. Geniet er lekker van en ik hou je verhalen in de gaten, veel te leuk.

Veel liefs

• 24 September 2007 - 08:01

Annelotte:

Lieverd!

Volgens mij hoef jij niet stil te zitten daar. Al die mensen die je gaat onmoeten en al die dingen die je gaat doen. Ik ben officieel jaloers!
    Geniet er van meisje en we houden contact!

Dikke kus, Lot

• 24 September 2007 - 08:32

Els:

Jippiejajee! Lekker bezig Eef hoef ik me geen zorgen meer te maken dat je in je up rondscharrelt! Veel plezier!! XXXXXXXXXX

• 24 September 2007 - 18:07

Jeroen:

schatje kon het toch niet laten even op je site te kijken! zal geen genante dingen zeggen! maar hou heel veel van je! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 25 September 2007 - 09:32

Michiel:

Eeef! Lekker bezig daar!

Kus van Michiel

• 25 September 2007 - 11:07

Koen:

Hoi zusje!

Leuk om te horen dat het goed gaat..
    Veel plezier

Koen

ps. ik heb je het geleende bedrag overgemaakt.

• 25 September 2007 - 17:09

Regine:

he Eef! wat relaxt dat het allemaal goed gaat! Hopelijk is die Duitse chick een beetje relaxt!? Weer aan de noedelsoepjes begonnen of dit keer een andere verslaving!?

have fun in de sun! hier is het namelijk zoals altijd takkeweer.... het regent! (helaas geen sneeuw voor de phoetjes!!)

dikke kus

ps Dirk en Bart zijn nu officeel mijn vrienden!

• 25 September 2007 - 20:24

Lin:

He Eef,

Helemaal top zo...
    Valt allemaal wel mee dus :).
    Volgens mij is Jon nu ook in Chang mai!

X