Laatste dagen Laos en Sapa trekking Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Eefje Brouwer - WaarBenJij.nu Laatste dagen Laos en Sapa trekking Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Eefje Brouwer - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Laos en Sapa trekking Vietnam

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eefje

22 Oktober 2007 | Vietnam, Hanoi

Mijn dagen in Vang Vieng heb ik gevuld met tuben, kano varen, aan het zwembad liggen en friends kijken. Na een week had ik dat wel weer gezien en ben ik met een Engels en Iers meisje (die ik al eerder had ontmoet in Chaing mai) vertrokken naar de hoofdstad Vientiane.

In Vientiane ben ik onder andere langs het museum geweest. Het grappige was dat de helft van dit museum over Nederland en de VOC ging. Verder had deze stad nog een leuke boulevard met een kermis en wat kraampjes. Maar echt boeiend kan ik het hier niet noemen.

19 oktober vloog ik naar Hanoi om daar samen met Femke en een paar anderen van haar groep de Sapa trekking te doen. Doordat ik niet zeker wist of ik de nachttrein zou halen was er voor mij op het aller laatste moment een kaartje gekocht. Het gevolg hiervan was dat er voor mij geen plaats meer vrij was in de nachttrein. Na heel wat bellen en onderhandelen hebben we kunnen regelen dat Femke en ik in het personeelshut konden slapen.

5.00 uur kwamen we aan in Sapa en werden we naar ons Hotel gebracht om onze spullen te droppen en een ontbijtje te pakken. In 2 dagen tijd hebben we mooie trekkingen gedaan en het stadje kunnen leegkopen. Hier in de bergen is het trouwens niet warmen dan 10 graden.

Vandaag om 4.30 uur aangekomen in Hanoi. De nachttreinen mogen wat mij betreft wel wat later vertrekken of wat langer er over doen, want midden in de nacht aankomen is ook niet alles.
Heb vandaag een trip geboekt naar Halong Bay waar ik de komende 3 dagen op een boot ga doorbrengen.

Dikke kus eef,

  • 22 Oktober 2007 - 09:33

    Lin:

    Lekker bezig Eef!

    Veel mensen al ontmoet dus...
    Hier alles same same.
    Werken, werken en nog eens werken!

    have fun!

    X

  • 22 Oktober 2007 - 11:18

    Julia:

    klinkt gaaf! 3 dagen op een boot!! veel plezier x we missen je!

  • 23 Oktober 2007 - 07:00

    Linde:

    Klinkt wel super gaaf allemaal, en friends gekeken?? Leuk op een boot voor drie dagen, heel veel plezier.

    Hier is niets te beleven!!!!!

    Dikke zoen

  • 24 Oktober 2007 - 10:24

    Regine :

    wat n planning allemaal! je hebt t drukker dan wij allemaal hier!
    Heb even gewikipediaad, en die Halong Bay is schijnbaar PHantastisch en uniek! dus t zal prima toeven zijn in de golf van tonkin! wat heb je t toch goed bekeken!

    hier in Adam loopt alles op rolletjes! Gisteren naar de borrel, en nu dus brak! Heb trouwens de anti-vlo precies op de dag van t stickertje gedaan! dus hopelijk werkt t.

    Dirk groeit alleen echt zooo hard! Hij weegt al (volgens jouw weegschaal) twee kilo!!) en toch blijft ie om eten miauwen.

    chillse daar!

    heel veel plezier!

    kus

  • 25 Oktober 2007 - 13:43

    Myke:

    Hallo,
    even kort een berichtje uit een grauw amsterdam. Hier is de winter wel zo'n beetje ingetreden hoor! Londen was leuk, waar heb jij nou gewoond? Nu ben ik gewoon weer aan het werk......mmmmm (niks leukers dan dat natuurlijk).
    Verder alles wel ok. Je zit alweer over de helft he? Wil je nog wel terugkomen?
    kus

  • 02 November 2007 - 23:29

    Regine:

    He Eef!
    Super bedankt voor je kaartje voor de brug!! Hij is echt precies op tijd gekomen. Vorige week is het eerste deel geweest, en as dinsdag is het gevreesde deel!!! OEEEHH SPANNEND!

    echt super leuke foto's van jou en Sapa!

    have fun in the sun!

    liefs

    ps, ik zie je op elke foto met kleren die ik echt nog nooit heb gezien! Goed gewinkeld dus??!! (ik heb je wasmand maar leeg-gewassen!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2007

Laatste stuk van mijn reis

22 November 2007

Vietnam en Cambodja

03 November 2007

Halong Bay, Hue, Hoi An, Nha Trang

22 Oktober 2007

Laatste dagen Laos en Sapa trekking Vietnam

12 Oktober 2007

Laos
Eefje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 10262

Voorgaande reizen:

20 September 2007 - 21 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: