Laatste dag Thailand - Reisverslag uit Chiang Khong, Thailand van Eefje Brouwer - WaarBenJij.nu Laatste dag Thailand - Reisverslag uit Chiang Khong, Thailand van Eefje Brouwer - WaarBenJij.nu

Laatste dag Thailand

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eefje

02 Oktober 2007 | Thailand, Chiang Khong

Chaing Mai:

De eerste paar dagen in Chiang Mai heb ik het lekker rustig aangedaan. Heb een beetje geshopt, aan het zwembad gelegen en een kookcursus gevolgd (binnen kort kunnen jullie dus lekker Thais bij mij komen eten).
Heel toevallig was Jonne (vriendin uit Haarlem) en haar vriendin ook in Chiang Mai en hebben we een avondje samen doorgebracht.

Pai:

Naar 4 dagen Chiang Mai ben ik vertrokken naar Pai. Een hippy dorpje in de Bergen. Ik had daar een scootertje gehuurd en heb een beetje rond gereden in de bergen langs dorpjes en watevallen. Pai heeft een super mooie omgeving maar ik vond het wat te stil. Dus ben ik na twee dagen weer vertokken naar Chiang Mai om vanuit daar door te reizen naar Laos.

Op dit moment bevind ik me bij een dorpje genaamd Chiang Khong vlak bij de grens en zal ik de komende twee dagen op een slow boat naar het stadje Luang Prabang varen in Laos.

Toedels eef,

PS: Heb al een doosje terug naar Nederland gestuurd.

  • 02 Oktober 2007 - 16:08

    Sienke:

    Leuke foto's eef ! Vooral die met die kikker! Die biljartfoto vind ik ook erg stoer! Heel veel liefs, dikke kus , je moeder

  • 02 Oktober 2007 - 18:02

    Iris:

    hey eef, super dat rondreizen he!gaan en staan waar je maar wilt en alles is een avontuur (by jou dus ook naar de wc gaan met die kikker die een woonruimte zocht). en nu al een doos naar NL gestuurd oh oh dat wordt een grotere kledingkast aanschaffen als je weer terug bent!:-)veel plezier! x

  • 03 Oktober 2007 - 13:27

    Myke:

    of een groter huis....

  • 03 Oktober 2007 - 13:32

    Myke:

    Ik zat al te wachten op een nieuw bericht. Je bent al significant bruiner dan toen je weg ging!! Dat lijkt dus allemaal goed te gaan. Wij hebben afgelopen zondag gewonnen van Nina. Was nog wel even spannend hoor...
    Verder was er een feestje bij Thomas vanwege zijn nieuwe huis. Leuk hoor, maar zit liever daar. Lekker in de hangmat op mijn bamboeveranda. Hier regent het en ik ben een beetje ziekjes dus ik heb veel foto's nodig van lekker weer en leuke dingen.
    De langzameboot gaat ook echt langzaam, vecht voor een kussen!!!

    kus

  • 03 Oktober 2007 - 21:01

    Brigitte:

    hey lieve Eef,
    Wat leuk je verhalen te lezen en je foto's te zien!! Wat is de wereld toch klein trouwens, want ik ken Femke ook! (Vriendin van Hanna en zusje van jongen uit mijn orientatiejaar) Leuk dat je zoveel mensen ontmoet! Ben benieuwd naar je volgende verhalen over Laos!!
    kus Brie

  • 04 Oktober 2007 - 09:49

    Anne Claire:

    He lieve Eef,

    moet eerlijk zeggen dat ik nu pas voor het eerst je site bekijk... Slecht he?!
    Maar echt leuk om te lezen waar je allemaal uithangt en om de foto's erbij te zien. Klinkt echt super!! Leuk dat je al zoveel mensen hebt ontmoet. En die Thaise kookcursus zie ik ook wel zitten.. Als je terug bent gaan we dus sowieso een keertje Thais eten op de dinsdag!! Dat lijkt me duidelijk!
    Hier verder alles goed. Bedankt nog voor je lieve mailtje!
    Veel plezier daar en ik zet deze site bij deze onder mijn favorieten!
    Kus xxxx An

  • 05 Oktober 2007 - 11:48

    Koen:

    Ziet er uit alsof ik me geen zorgen over je hoef te maken... Mooi, dat scheelt weer. Veel plezier!

    Gr broer

  • 07 Oktober 2007 - 19:40

    Jeroen:

    ziet er allemaal echt leuk uit schatje! maak maar lekker veel foto's! spreek je later xxxxxxxxx

  • 08 Oktober 2007 - 13:48

    Julia:

    hi eef! leuk al die verhalen!! Ook voor mij is het (schaam schaam) de eerste keer dat ik je site bekijk, maar vind m helemaal leuk en beloof iedere keer te kijken!! thais eten op dinsdag, zeer goed plan an, dat gaat sowieso gebeuren :D :D!! heel veel plezier daar eef! doe voorzichtig! en we missen je!! xx juul

  • 10 Oktober 2007 - 11:40

    Sienke:

    Nou Eef , het wordt tijd dat je weer eens wat foto's hier op zet hoor !Liefs, je m.

  • 11 Oktober 2007 - 17:23

    Regine:

    He Eef! leuk te zien al je foto's. (en wat een stoere helm!) ik ben blij dat alles er zo gezellig en leuk uitziet!

    ik heb je een mail gestuurd met foto's van Bart en Dirkje, dus snel naar je hotmail!!

    kusss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Khong

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2007

Laatste stuk van mijn reis

22 November 2007

Vietnam en Cambodja

03 November 2007

Halong Bay, Hue, Hoi An, Nha Trang

22 Oktober 2007

Laatste dagen Laos en Sapa trekking Vietnam

12 Oktober 2007

Laos
Eefje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 10270

Voorgaande reizen:

20 September 2007 - 21 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: