Vietnam en Cambodja - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Eefje Brouwer - WaarBenJij.nu Vietnam en Cambodja - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Eefje Brouwer - WaarBenJij.nu

Vietnam en Cambodja

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eefje

22 November 2007 | Cambodja, Khett Siem Reab

Foto's

• 22 November 2007 - 08:13

Linde:

Super leuke foto's allemaal.
    liefs

• 22 November 2007 - 08:27

Lin:

Meer verhalen Eef!! :)
    Nog steeds alles goed en naar je zin?
    Zal vast wel aan je plaatjes te zien!

Hoorde van Fan dat jullie samen naar de full moon party gaan. Moet een succes worden!

Geniet!

X

• 22 November 2007 - 09:13

Myke:

had het gister met Mar nog over je, zolang we niks horen gaat het zeker goed!
    Mooie foto's je bent echt aso bruin. Daar hebben we hier niet zo veel kans op! dat strand ziet er echt heel erg aanlokkelijk uit..... Ga je de rest van de tijd een beetje uitrusten op het strand? Of heb je nog grootse plannen?
    kus

• 22 November 2007 - 09:21

Julia:

leuke foto's eef! enjoy! x

• 22 November 2007 - 09:44

Jeroen:

wat zie je er goed uit schatje! leuk die schedeltjes! xxx

• 22 November 2007 - 10:28

Koen:

Hoi Zus!

Ziet er allemaal vet gaaf uit. Hoe gaat het verder met je? Hier in A'dam gaat alles goed.

Hroetjes Koen

• 22 November 2007 - 20:31

Brigit:

Hey Eef,

Super leuk om al die foto's te zien!! Ziet er goed uit! Binnenkort weer een verhaaltje?!;) Alvast veel plezier op de full moon party! Lekker verschillende cocktails uit een emmertje drinken..;)

liefs Brie

• 25 November 2007 - 12:08

Regine:

Wow eef, wat ziet het er allemaal gaaf uit...die fotos werken als een soort hans en grietje "snoephuisje!!" iedereen die zegt niet jaloers te zijn is aant jokken!

ik HEB EINDELIJK de brug gehaald! ole dus eindelijk tijd voor leuke dingen tot februari, want ik heb vakantie!! ole ole ole

ga lekker chillen de komende tijd! en hoop dat alles helemaal top gaat!

kusss

• 26 November 2007 - 16:08

Jesje:

Merk dat jij zo tegen het einde ook niet zoveel zin meer hebt om verhaaltjes te schrijven... Haha! Dat betekent iig dat je goed aan het genieten bent. De verhalen horen we achteraf wel. De foto's spreken voor zich! Ziet er heerlijk uit. Ik wil nog wel wat meer strand kiekjes zien hoor, even wegdromen naar een Bounty eiland... Kan ik op dit moment wel gebruiken, heb het rete druk en het is hier zoooo koud!! Geniet van je laatste weekjes,

Dikke Kus

• 16 December 2007 - 13:01

Iris:

hey eef,gave foto's ben super benieuwd naar je verhalen!nog een paar dagen.. nog niet aan denken,niet aan denken:-) kus