Sawadee - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Eefje Brouwer - WaarBenJij.nu Sawadee - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Eefje Brouwer - WaarBenJij.nu

Sawadee

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eefje

26 September 2007 | Thailand, Chiang Mai

Sawadee,

De eerste 3 dagen in Bangkok heb ik door gebracht samen met Femke (vriendinnetje van stef). Super leuk kind en hebben veel gelachen samen. Deze dagen hebben we gevuld met massages, shoppen, eten, zwemmen en biertjes drinken. En een touristiese dag naar de floating markt en de rose garden. Dit was zo erg dat we er wel weer om konden lachen.

Het duitse meisje vertok alweer na 2 dagen naar Kanchanaburi. Dus moest ik op zoek naar een nieuw questhouse. Ik vond er een met een heel mooi zwembad op het dak en met een prima kamer.

Zondag avond afscheid genomen van Femke want die gaat namelijk de komende maand met een georganiseerde reis door Cambodja en Vietnam. Mischien dat we elkaar nog treffen in Laos en anders aan het einde van de trip op de eilanden.

Maandag avond heb ik de nachttrein gepakt naar Chiang Mai. Daar aangkomen heb ik twee nederlandse meisjes ontmoet. Die avond hebben we samen gegeten en geshopt op de nachtmarkt.

Het gaat dus tot nu toe allemaal nog goed gelukkg.

Liefs eef,

  • 26 September 2007 - 07:03

    Jolien:

    Hee Eef,

    Wat relaxed dit verhaal ook weer in Thailand! En toch zit ik nog steeds prima in Amsterdam.. Ohja, het regent hier vandaag pijpestelen, 't is echt herfst aan het worden.
    Nog viel spab op je avontuur!!
    X Jolien

  • 26 September 2007 - 07:08

    Linde:

    leuk dat je telkens weer mensen ontmoet, zo kom je die maanden wel door.
    Ben benieuwd naar de foto's.

    liefs,
    Linde

  • 26 September 2007 - 12:32

    Stef:

    Zo te horen gaat het allemaal goed! Leuk dat je het naar je zin hebt gehad met Fem!!! Lekker om zo even je eerste dagen door te komen.

    Koes!

  • 26 September 2007 - 14:38

    Barend:

    Sawadeeka!

    Eef! Eindelijk begonnen aan de trip... Ik herken t allemaal wel grappig! Ben je al in pat bong geweest ;-) Als je nog aan de thaise massage gaat moet je paar keer nak nak roepen. Ben benieuwd naar je reactie! haha

    X

  • 27 September 2007 - 13:01

    Maaike:

    hee lief..

    klinkt allemaal super en vooral relaxed! ook hele gave foto's.. zie je wel dat je gelijk allemaal mensen ontmoet! geniet er maar lekker van. hier bagger weer, koud en nat, brr..

    dikke kus

  • 28 September 2007 - 18:27

    Regine:

    He Eef!
    Wat leuk te horen dat het goed gaat met je! Zo te lezen was de floating market dus niet zo heel erg, dat we die toen hebben gemist!
    Hopelijk gaat het ook goed met je buikje, want we hebben andere herinneringen aan de nachttrein naar Chang Mai!
    Nu wel eerste klas genomen? Ik vind het echt grapppig om je verhalen te lezen omdat ik alles best wel kan plaatsen wat je aan het doen bent en waar je bent!
    Ga je nog op bezoek bij het "patatje oorlog" hostel??!! Zo grappig dat we daar naar skyradio luisterde en hoorde dat er een file stond van 9 km bij knooppunt everdinge!! BOEIEND! En de grotten daar, waar we bijna niet meer uit konden, en die stank van eieren bij de "hotsprings!!" ik krijg er bijna zelf een vakantie gevoel van!
    De groentijd is nu lekker klaar en heb een weekje gechilld! prison break gekeken en verder veel geslapen!

    Het gaat heel goed met Bart en Dirk hoor! Ze zijn heel lief en braaf. Ik zal wel wat foto´s sturen zodat je ze niet zo hoeft te missen!

    trouwens. Op het inauguratiediner was 2006 jullie GB-lied vergeten! oei oei!

    Hopelijk is je backpack niet al te vol al! HEEL VEEL PLEZIER

    en tot snel!

    liefs Regine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2007

Laatste stuk van mijn reis

22 November 2007

Vietnam en Cambodja

03 November 2007

Halong Bay, Hue, Hoi An, Nha Trang

22 Oktober 2007

Laatste dagen Laos en Sapa trekking Vietnam

12 Oktober 2007

Laos
Eefje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 10269

Voorgaande reizen:

20 September 2007 - 21 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: